Benvolguts amics, benvolgudes amigues,

Dijous 6 de juny presentem a la nostra seu de Burjassot la Cooperativa Som Energia.

Som Energia és una cooperativa de consumidors i consumidores d’energia elèctrica sense ànim de lucre que treballa amb milers de persones amb el desig de canviar el model energètic actual i treballar junts per assolir un model 100% renovable.

No hem d’esperar eternament decisions dels governs que mai no arriben, mentre veiem com de manera reiterada posen obstacles al desenvolupament de les energies renovables. La ciutadania tenim unes capacitats que podem desenvolupar per nosaltres mateixos si ens ho proposem.

Si cadascú de nosaltres demana consumir energia verda a casa nostra, serem imparables i ens hauran d’escoltar. Milers de persones ja ho fan de manera molt senzilla i a preus competitius.

El sol i el vent són el nostre petroli i el futur sols pot estar fonamentat en les energies renovables, una alternativa energètica que genera centenars de milers de llocs de treball, ens proporciona independència energètica, ens lliura de l’esclavatge de les energies brutes reduint la nostra factura energètica i ens ajuda a mitigar el canvi climàtic.

Si cadascú de nosaltres inverteix una petita quantitat hem demostrat que és possible engegar projectes de generació a partir de fonts renovables (Biogàs, solar, vent, etc.) de manera independent, sense dependre de res més, només de la nostra voluntat.

Som Energia és una eina al servei de la societat que ens permet caminar cap al futur que volem. Un futur lliure de les grans companyies elèctriques que ens estafen mentre els governs ho permeteixen legislant en favor seu.

Per això et convoquem a l’acte de presentació a Burjassot de Som Energia, el dijous 6 de juny a la seu de Compromís per Burjassot. Avinguda Màrtirs de la Llibertat núm. 9 (darrere del Pati de Les Sitges) a les 20:00h.

Rebeu una cordial salutació de Compromís per Burjassot.