Els alcaldes i alcaldesses, regidors i regidores de Compromís de la comarca lligen un manifest contra la violència de gènere en l’Ajuntament de Montcada.

Ahir es van reunir a l’Ajuntament de Montcada més de 60 càrrecs públics de tots els pobles de la comarca per reafirmar el seu compromís contra la violència de gènere. L’acte es va celebrar en l’interior de l’ajuntament a causa de la pluja.

Cristina Noguera, regidora a l’Ajuntament de Montcada, va llegir un manifest en el qual es demanava que tota la societat en l’àmbit personal, col·lectiu i molt especialment les seues organitzacions i institucions de govern s’impliquen amb la causa: que la prevenció contra les violències masclistes siga una política prioritària i que els mitjans de comunicació i de producció cultural facen un tractament adequat dels diferents tipus de violència masclista, visibilitzant-la, evitant tractar-la amb sensacionalisme morbós i utilitzant un llenguatge i unes imatges no sexistes.

Àgueda Micó coordinadora general del BLOC i membre de l’executiva de Compromís, va estar present per donar suport a la iniciativa i va encoratjar a tots i totes les assistents que des dels ajuntaments treballem per acabar amb la violència de gènere.

En un temps on la violència de gènere està molt present en la societat s’ha volgut manifestar que no sols s’ha de treballar per a la reflexió per part de tota la societat, sinó també per a la renovació dels esforços per part de totes les institucions polítiques i socials, per lluitar contra aquesta xacra.