Bonrepòs i Mirambell

Maria José Amigó “el BLOC és un projecte de futur que ja compta amb 10 anys d’experiència a Bonrepòs i Mirambell, és l’aposta per un poble més valencià, més participatiu, més sostenible i més arrelat a l’horta”.

Bonrepòs i Mirambell

El passat divendres 11 de juny el BLOC de Bonrepòs i Mirambell va reunir prop d’un centenar de veïns i veïnes de totes les edats per celebrar els 10 anys de presència ininterrompuda. Els organitzadors van fer un repàs de la trajectòria dels valencianistes a l’ajuntament des de 1999 fins a l’actualitat, van agrair el recolzament dels assistents i van reivindicar la vigència del projecte polític del BLOC front al bipartidisme.

Maria José Amigó, regidora valencianista durant estos 10 anys, va destacar “la importància d’un projecte valencianista, arrelat a la terra i proper als veïns front al menyspreu a la ciutadania i la poca estima pel poble que representen els altres partits. El BLOC a Bonrepòs i Mirambell és necessari i insubstituïble”.

L’acte va concloure amb un vídeo amb imatges d’aquests 10 anys i amb una foto amb tots les persones que han format part de les diverses candidatures.

Read more http://blochortanord.blogspot.com/2010/06/el-bloc-celebra-10-anys-lajuntament.html